Πολιτική Επιστροφών

Η εταιρεία μας στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. 

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων. Πιο συγκεκριμένα σε περιπτώσεις που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, ο  πελάτης διατηρεί το δικαίωμα επιστροφής του είτε με δυνατότητα αντικατάστασής του προϊόντος (με δικά μας έξοδα αποστολής) ή επιστροφής των χρημάτων του. 

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων:

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες
2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς πατώντας εδώ  αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο και επιθυμητή ώρα επικοινωνίας ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις .
3. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης (είτε φωτοτυπία της)  ή τιμολόγιο πώλησης.

Επιστροφές Μη-Ελαττωματικών Προϊόντων

Ο πελάτης διατηρεί κάθε δικαίωμα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει λάθος από την εταιρία μας και εκ παραδρομής τα προϊόντα και οι ποσότητες που έχουν σταλεί δεν συμφωνούν με την παραγγελία την οποία είχε τοποθετήσει ο πελάτης και επιβεβαιώνεται με το «μοναδικό» αριθμό αναφοράς της κάθε παραγγελίας.

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων:

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες
2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς πατώντας εδώ  αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο και επιθυμητή ώρα επικοινωνίας ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις .
3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία.  Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή.  Η τελική απόφαση για τη κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρίας μας.
4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης / τιμολόγιο είτε φωτοτυπία του) είτε φωτοτυπία του.

Σε περίπτωση επιστροφής προιόντων, θα κατατεθεί στο λογαριασμό του πελάτη (ή τη πιστωτική κάρτα) το ποσό της αξίας του προιόντος/ων συν τα έξοδα αποστολής και επιστροφής που έχει πληρώσει ο πελάτης .